Arctic 1000 to support animal charities - pour soutenir des causes animales

Version française ici

 

Running for Charities - La Garenne Animal rescue park


I'm very happy to announce that my Arctic 1000 expedition will be dedicated to an animal rescue park located close to Geneva/Switzerland, that I particularly fond of: La Garenne


 
In 2015, for my first Rovaniemi 150, I had already run for them. The missions of this non-profit organisation are totally in tune with values dear to my heart: 

  • rescue injured wild animals, 
  • protect threatened local species, 
  • inform and raise awareness through educational programs 
  • presenting the Swiss wildlife
To find out more about the Park and Animal rescue centre, check out their website: https://www.lagarenne.ch/en

A part of each donation I receive is allocated to the charities I support. 😍

Here's the link to my GoFundMe page! Because I need YOU all to make this amazing project come true and raise as much funds as possible to help them! Like it, share it, talk about it! Help me turn Arctic 1000 into a fantastic and unique shared adventure! 💚 

Because life is an adventure that is worth living fully! 



https://www.gofundme.com/f/rachel-fb-1000km-solo-arctic-expedition






 _________________________________________________________

Version française

Courir pour soutenir - La Garenne, parc et centre de soins animaliers


J'ai le grand plaisir de vous annoncer que mon expédition Arctic 1000 sera dédiée à un centre pour animaux que j'affectionne tout particulièrement: La Garenne


 
En 2015, pour ma première Rovaniemi 150, j'avais déjà eu l'occasion de soulever des fonds pour eux. J'espère pouvoir renouveler ce succès! Les missions de la Fondation de la Garenne sont totalement en adéquation avec des valeurs qui me tiennent à coeur

  • recueillir et soigner les animaux sauvages, 
  • participer à la sauvegarde et à la réintroduction des espèces menacées, 
  • informer le grand public
  • présenter la faune suisse
Pour en savoir davantage sur le Parc et son centre de soins, allez voir leur site web : https://www.lagarenne.ch/fr/

Une partie de chaque don que je reçois est allouée aux organismes de bienfaisance que je soutiens.😍

Voici le lien sur ma page GoFundMe! Parce que j'ai besoin de VOUS pour faire de ce projet une réussite qui profitera à beaucoup! Parlez-en, partagez-y... aidez-moi à soulever des fonds pour les soutenir! et me permettre de faire d'Arctic 1000 une fatnastique aventure partagée!  💚 

 Parce que la vie vaut la peine d'être vécue à fond! 



https://www.gofundme.com/f/rachel-fb-1000km-solo-arctic-expedition


Arctic 1000 to support animal charities - pour soutenir des causes animales Arctic 1000 to support animal charities - pour soutenir des causes animales Reviewed by Rachel FB - The Striders on November 11, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.