My Swiss Canyon Trail - 110km - +5'500m single player mode/ en mode solo

 Never let your Fears get the best of You!




I've done it!! 110km, + 5440m, navigating the Swiss Canyon Trail route! 


After a series of bad experiences on ultra running events due to stomach issues, I totally lost taste in taking part in any other races. Last Friday 7.30pm, I set off from Couvet/Swiss Jura with the clear intention to solve this issue and regain my confidence in my body and my ability to run the distance. Thanks to the unconditional support of my man, who did 5 checkpoints and a good map, I had everything to make it work. Saturday night, after kilometers of climbing up and down, running among breathtaking landscapes and scenic villages, a lot of navigation 😅, I finally reached Couvet a bit tired but super happy! Making peace with ultra trail? It's well on the way!😁🏃‍♀️



 
Watch the video!

Ne laissez jamais tomber vos Rêves!


Je l'ai fait !! 110 km, + 5440 m, sur le parcours du Swiss Canyon Trail dans le Val de Travers !

 
Après une série de mauvaises expériences sur les courses d'ultra-running suite à des problèmes digestifs, j'avais totalement perdu l'envie de participer à d'autres courses. Vendredi dernier 19h30, je suis partie de Couvet avec la ferme intention de résoudre ce problème et de retrouver confiance dans mon corps et ma capacité à courir la distance. Grâce au soutien inconditionnel de mon homme, qui a fait 5 points de ravito, et une bonne carte, j'avais tout pour que ça marche. Samedi soir, après des kilomètres de montées et de descentes, des paysages époustouflants, des villages pittoresques, et beaucoup de navigation 😅, j'ai enfin atteint Couvet un peu fatiguée mais super heureuse ! Ma réconciliation avec l'Ultra est en route!😁🏃‍♀️🏃‍



My Swiss Canyon Trail - 110km - +5'500m single player mode/ en mode solo My Swiss Canyon Trail - 110km - +5'500m single player mode/ en mode solo Reviewed by Rachel FB - The Striders on October 15, 2018 Rating: 5
Powered by Blogger.